blank
Halder d.o.o.
language_tab_left Slovenščina language_tab_right
Iskanje:
custom_win_tlblankcustom_win_tr
blank
Pogoji poslovanja
Pogoji poslovanja
Splošni pogoji e-poslovanja – Halder d.o.o.
 
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. 

S spletno trgovino upravlja podjetje Halder d.o.o., Bohova 73, 2311 Hoče (v nadaljevanju »ponudnik«). Podjetje je vpisano pri Okrožnem sodišču v Mariboru pod reg. št. 1/8880-00, osnovni kapital 14.605,00, matična številka: 5805805, podjetje je davčni zavezanec, ID za DDV: SI56807643, direktor podjetja je Danilo Zgrabič.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

S potrditvijo naročila je uporabnik seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja, varstvom osebnih podatkov in pravnim obvestilom.


Registracija uporabnika

Za oddajo naročila je potrebna 
registracija uporabnika. Ob registraciji v sistem spletne trgovine, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je lahko tudi naslov njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnešenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. 

Postopek registracije je enostaven in ga opravite tako, da kliknete na zeleni gumb »Košarica« izberete opcijo Registracija (glej sliko) in sledite navodilom:
 
 
 
Preberete lahko kratek potek registracijskega postopka, potem pa z pritiskom na »NADALJUJ Z REGISTRACIJO« preidete na stran za vnos potrebnih podatkov (obvezni so označeni z zvezdico in brez njihovega vnosa se registracija ne more izvesti).
 
Če geslo že imate, potem se prijavite in lahko pričnete z nakupom. Če ste geslo pozabili, uporabite možnost Pozabljeno geslo.

Pomembno: V primeru, da e-pošte z geslom ne prejmete v nekaj minutah, preverite mapo "Spam/Vsiljena pošta/Nezaželena pošta".


Način plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
  • Po povzetju (plačilo z gotovino ob prevzemu blaga). Če se odločite za plačilo po povzetju, potem boste skupaj s paketom prejeli račun s položnico, ki jo boste poravnali poštnemu uslužbencu. Pri plačilu po povzetju vam zaračunamo stroške pakiranja in pošiljanja po veljavnem ceniku Pošte Slovenije.
  • Predračun (plačilo po predračunu - nakazilo na TRR). Če se odločite za plačilo po predračunu, boste po elektronski pošti prejeli predračun (ta se ne kreira avtomatično, ampak vam ga posredujemo z zamikom). Ko bo ta v celoti poravnan, boste prejeli naročeno blago. Če bo predračun plačan delno, ostane blago do nadaljnega v lasti podjetja Halder d.o.o.

    Časi in načini dostave

    Spletna trgovina sprejema naročila 24 ur na dan. Vsa naročila prejeta od ponedeljka do petka do 12h bodo realizirana še isti dan. Naročila prejeta po 12h bodo realizirana naslednji delovni dan. Naročila prejeta ob sobotah, nedeljah in praznikih bodo realizirana prvi delovni dan. V primeru, da izdelka v času naročanja ni več na zalogi, se rok dobave podaljša skladno z rokom dobave blaga iz strani proizvajalca.

    Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.


    Cene in stroški dostave

    Vse cene izdelkov v spletni trgovini so navedene v evrih (€) in že vključujejo 8,5% oz. 20% DDV (davek na dodano vrednost), razen če je izrecno napisano drugače.

    Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

    Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

    Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

    Stroški pošiljanja se obračunavajo v skladu z veljavnim cenikom Pošte Slovenije.
    Pošta Slovenije vam pri plačilu pošiljke po povzetju zaračuna strošek vplačnine v višini 1% vrednosti odkupnine oz. najmanj 0,96€. Ta strošek ni zajet v vrednost naročila.
    Navedeni stroški pošiljanja veljajo v notranjem prometu na območju Slovenije. Za pošiljanje izdelkov v tujino velja aktualni cenik Pošte Slovenije za mednarodni promet.



    Osebni prevzem

    Izdelke, kupljene v spletni trgovini, lahko prevzamete tudi osebno, vendar le ob vnaprejšnjem plačilu po predračunu. Ko je naročeno blago pripravljeno za prevzem, vas o tem obvestimo preko elektronske pošte. V obvestilu bo naveden točen naslov, zemljevid do lokacije, možen čas prevzema in kontaktna telefonska številka.
    Neposredno plačilo z gotovino ali plačilnimi karticami na prevzemnem mestu ni mogoče.


    Nakup

    Izberite izdelek, ki ga želite kupiti in klikniti na gumb "Dodaj v košarico". Desno zgoraj v nakupovalnem vozičku se izpiše količina izdelkov samodejno se pa prestavimo na stran, kjer je specificiran naš nakup. Če želite odstraniti ali spremeniti naročeno količino določenega izdelka v polje količina vpišite novo stanje (0 za odstranitev)novo stanje in pritisnite na gumb »osvežitev«.

    Postopek zaključevanja naročila sprožite s klikom na gumb »2.korak: IZBIRA NAČINA PLAČILA«. Spletna trgovina vas vodi skozi naslednje korake:
  1. korak - prijava v spletno trgovino, če ste že registrirani oz. »REGISTRACIJA« če še niste.
  2. korak - način plačila
  3. korak - naslov in način dostave
  4. korak - povzetek nakupa; na tem koraku lahko preverite pravilnost vseh podatkov
  5. korak - oddaja naročila.
Po oddanem naročilu, na e-mail prejmete povzetek naročenih izdelkov. Poslano naročilo lahko kupec prekliče v roku ene ure po oddanem naročilu. Po preteku predpisanega časa preklic naročila ni možen. Vse nastale stroške po preteku veljavnega časa preklica krije naročnik blaga. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.

Pogodba o nakupu naročenih izdelkov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
S klikom na gumb "Potrdi naročilo" potrjujete, da ste seznanjeni s celotnim besedilom prodajno-plačilnih pogojev, ki so tu navedeni in da ste bili na te pogoje ob nakupu izrecno opozorjeni. 

Kupoprodajna pogodba (naročilo) v slovenskem jeziku je shranjena na strežniku v elektronski obliki in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu MOJ RAČUN v sekciji MOJI NAKUPI.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) zavezuje spletno trgovino in kupca. V primeru, ko kupec odstopi od naročila/pogodbe, nosi po Zakonu o varstvu potrošnikov (6. odstavek, 43.č člen) vse neposredne stroške, ki nastanejo s pošiljanjem. V primeru, da kupec naroči izdelke v spletni trgovini in nato zavrne oz. ne sprejme pošiljke, nosi stroške poštnine v obe smeri. Ceno poštnine določa dostavna služba (Pošta Slovenije), točen znesek poštnine v eno smer pa je razviden tako na povzetku nakupa kot tudi na samem računu.

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.

Zgodovina nakupov
V primeru, da želite vpogled v zgodovino nakupov, se prijavite v spletno trgovino. Vsa naročila v slovenskem jeziku so shranjena na strežniku v elektronski obliki in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu MOJ RAČUN v sekciji MOJI NAKUPI..

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodajali ali odstranjevali) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.

Garancija

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo izdelka. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo. 

Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca.

Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa izdelek zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim izdelkom.

Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.

Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov.


Varovanje osebnih podatkov

Zavedamo se, da je zasebnost obiskovalcev in kupcev v naši spletni trgovini na prvem mestu. Zato vam zagotavljamo 100% varstvo in zaščito vaših osebnih podatkov poZakonu o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).

Z registracijo v spletni trgovini soglašate, da vaše osebne podatke shranimo in jih uporabljamo izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov, obveščanja o novostih) in ostalo potrebno komunikacijo. 

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. 

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.


Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka. 

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih izdelkov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.


Pravno obvestilo

Spletna trgovina je last podjetja Halder d.o.o., ki spletno trgovino tudi upravlja. Vsebine, objavljene v spletni trgovini so last podjetja Halder d.o.o. in se lahko uporabljajo v nekomercialne namene, kjer pa morajo ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah in se torej ne smejo prepisovati, razmnoževati ali kako drugače razširjati brez dovoljenja podjetja Halder d.o.o.
Včasih se zgodi, da ne moremo zagotavljati popolne točnosti in zanesljivosti vseh objavljenih podatkov. Vsa opozorila bomo sprejeli resno in takoj popravili objavljene informacije. 
Ne prevzemamo odgovornosti za morebitne posledice, nastale zaradi uporabe informacij, objavljenih v tej spletni trgovini ali začasnega nedelovanja spletne trgovine. 
Pridržujemo si pravico do dnevne spremembe vsebin, napak v cenah in napisanem besedilu.
Z uporabo spletne trgovine obiskovalec, kupec potrjuje, da sprejema opisane pogoje in se z njimi strinja.


Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožbo je možno oddati preko elektronske pošte komerciala@halder.si ali po telefonu na 02 / 61-82-646.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. 

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. 



Želimo vam prijetne in ugodne nakupe!

Za vse dodatne informacije smo vam na voljo preko kontaktnega obrazca.
 
blank
custom_win_blblankcustom_win_br
2010 Copyright © Halder d.o.o.
Pravno obvestilo Pogoji poslovanja Facebook You Tube BlogSpot Linkedin
RoLAN rešitve
banner
banner
banner
banner